הקריאה שלנו
לא הורסים את הלב של השכונה
בית הכנסת ובית המדרש נמצאים מול רחוב עין הנציב 6 באשקלון, בגוש 1475, חלקה 46. נכון, המבנה בנוי בבנייה קלה — אבל עבור תושבי המקום הוא הרבה מעבר לקירות וגג.
זהו מקום של תפילה, לימוד תורה, שיעורים, אמירת קדיש, חיזוק, קהילה, אחדות וקירוב לבבות; מקום שמחבר בין שכנים ונותן מענה רוחני וקהילתי לשכונה שאין בה מענה מספק.
אנו, תושבי השכונה ותושבי אשקלון — דתיים, מסורתיים וחילונים כאחד — מבקשים:
- לעכב מיד את ביצוע ההריסה.
- לקיים פגישה דחופה עם נציגי התושבים והמתפללים.
- לבחון פתרון תכנוני וחוקי להסדרת המקום.
- לאפשר לשכונה מקום תפילה ולימוד מכובד ונגיש.
בית כנסת לא הורסים לפני שעושים הכול כדי להציל אותו.

